Úžasný XPS 13 laptop

XPS 13 jednoznačně patří mezi jeden z nejočekávanějších produktů z rodiny laptopů na trhu. Avizování jeho výroby, které proběhlo již v roce 2014, vzbudilo zájem a firma HP se této reakce chopila a laptopu vytvořila před vypuštěním do světa dokonalé podmínky.

Nejdříve si pojďme definovat pojem laptop. Laptop je jakési přenosné zařízení, které nahrazuje funkce klasického stolního počítače a je určen k provádění stejných úloh jako počítač stolní. Notebooky, jak se také laptopy častěji nazývají, mají ve svém jádru zabudovanou spoustu komponent, které lze bez problému vyměňovat a servisovat.

Náš produkt využívá vlastní typy vnitřních portů, čímž je jedinečný, a veškeré vybavení je optimalizovanXPS 13 laptopé z hlediska výkonu, příkonu či hmotnosti. Uživatel tak u nového XPS 13 ocení vysokofrekvenční LCD displej, optickou mechaniku DVD, modul SODIMM nebo vysokovýkonný procesor, který je schopný měnit pracovní frekvenci dle aktuálního výkonu. Klávesnice u tohoto produktu je nízkozdvihová s bílým podsvícením, které se zapne v okamžiku, kdy čidlo v počítači detekuje potemnělou místnost. Dalším vstupním zařízením je pak klasický touchpad, který je nastaven na otisk prstu a do počítače se tak nedostane nikdo nežádoucí. Myš a externí klávesnici může uživatel k notebooku připojit přes externí port tak, jak byl zvyklý u většiny dřívějších modelů.

Napájet počítač je jako u všech přenosných pc možné z hlavního akumulátoru nebo z externího měniče napětí – adaptéru, který je víceúčelový a nejen že nabíjí akumulátor, ale také napájí i samotný počítač. Připojení napájení je možné provést jak do klasické síťové zásuvky, tak například do zásuvky v automobilu. Silný zdroj, který je v počítači zabudován, má výdrž až deset hodin, pokud uživatel používá základní programy laptopu jako Microsoft Word nebo Excel.

Česká republika slibuje prodej tohoto modelu od června tohoto roku a společnost očekává obraty v milionech korun. Propagační vlna tohoto notebooku prošla i Českou republikou a tak má i česká veřejnost o tomto produktu povědomí a nový produkt očekává.